Wednesday, February 1, 2012

Horseback riding is Kim's newest hobby

Kim Chiu has taken on a new hobby to cope with her stressful and hectic showbiz life.

In an interview with Maven magazine, Chiu said she is currently enjoying horseback riding whenever she wants to escape from her busy schedule.

“Kapag sobrang stressed ako, magda-drive ako papuntang Subic. Mayroon kasing patakbuhan ng kabayo doon. Sasakay ako sa isang kabayo tapos tatakbo siya ng tatabo hanggang mag-e-enjoy ako at makamalimutan ko na yung mga problema ko. Yun ang bago kong hobby,” she said.

Chiu said she fell in love with horseback riding last year.

“Dati pa ako nakapunta sa patakbuhan ng kabayo pero hindi pa ako mahilig sumakay sa kabayo noon. Hanggang may panahon na parang problema ako, sumakay na ako nang sumakay ng kabayo hanggang ang saya ko na,” she said.

Chiu said it is always refreshing to experience something new.

Source: http://www.abs-cbnnews.com/entertainment/02/01/12/horseback-riding-kims-newest-hobby

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More